Tort bezowy



Dzisiejszy torcik bezowy jest od lat w mojej rodzinie. Tradycją było robienie deseru, kiedy mój tato wracał z podróży. Teraz ja go robię i z wielką przyjemnością serwuję go mojemu mężowi.

W ten weekend odbiegłam trochę od tradycji, ponieważ zrobiłam go na urodziny... ale cóż. Jest taki smaczny, że nie mogłam się oprzeć, a poza tym... był życzeniem jubilata ;)



Tort bezowy "Powroty"
Potrzebne będą:

Cukier, masło i palmę dokładnie ze sobą mieszamy. Po chwili dokładamy kolejno po jednym żółtku i twaróg. Kiedy składniki się połączą dodajemy część pokruszonych bezów.
Okrągłą blachę smarujemy masłem i wykładamy dno całymi bezami, na to kładziemy naszą serową masę i dekorujemy również całymi bezami. 
Całość posypujemy dobrej jakości kakao i wstawiamy do lodówki.

Ta bomba kaloryczna jest doskonała , musicie koniecznie wypróbować. 

Ściskam Ilona 







Etykiety: ,