Śledzie w jogurcie


Śledzik króluje na stole wiele razy. Uwielbia, chyba każde nasze święto. Ale wyjątkowo celebrowany jest podczas Wigilii Bożego Narodzenia. Bynajmniej w moim domu. Ma swoją wyjątkową odsłonę, którą podzieliłam się na łamach mojego e-booka "Wigilia w moim domu" . Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem, który baaardzo dawno temu znalazłam u koleżanki. Maja ma świetne przepisy, którymi dzieli się na swoim blogu
Śledzik jest bardzo smaczny i gorąco go polecam.


Śledź w jogurcie
Potrzebne będą:
Filety śledziowe moczymy w melu lub wodzie przez około 2 godziny.**  Gotowe kroimy w 1,5 cm kawałki. Ogórka kiszonego i cebulkę kroimy w małą kosteczkę, dokładamy do śledzi. Całość doprawiamy świeżo mielonym pieprzem, posypujemy obficie koperkiem i przykrywamy jogurtem. Bardzo delikatnie mieszamy i odstawiamy do lodówki na kilka godzin, żeby smaki się połączyły.

Moja rada:
** Osobiście śledzie moczę w mleku, mam wrażenie, że są delikatniejsze.
** Długość moczenia śledzi zależy od tego jak bardzo są solone.

Muszę przyznać, że ta sałatka śledziowa jest bardzo smaczna. A Wy jak podajecie śledziki?
Ściskam Ilona ♥
Ps. Zachęcam Was do zapisania się do mojego newslettera, w Wigilię wraz z życzeniami przygotowałam super prezent.

Etykiety: , , , , ,