Zupa krem z pieczarek



Uwielbiam zupy wszelkiego rodzaju. Przyznam szczerze, że mogłabym je jeść co drugi dzień (bo mięso też uwielbiam). Nie jestem tym zjadającym dwa dania, po jednym zwykle mój głód jest zaspokojony. Jak mam więcej wolnego czasu lub pracę przed monitorem komputera, wrzucam do wielkiego gara warzywa i mięso, wstawiam na mały ogień i szykuję bulion. Pyrka sobie spokojnie, a gdy jest gotowy i przestygnie przelewam do litrowych pojemników i zamrażam. W ten sposób zawsze mam gotowy bulion gdy zachce mi się szybkiej zupki. To świetny sposób na przygotowanie szybkiego obiadu.
Ściskam Ilona ♥


Zupa krem z pieczarek
Potrzebne będą:

opcjonalnie: 

Pieczarki myjemy i siekamy na średniej wielkości kawałki. Cebulę siekamy w piórka, ziemniaki obieramy i kroimy w drobną kostkę. Pieczarki i cebulę podsmażamy na maśle, doprawiamy solą i pieprzem oraz papryką. W tym czasie do garnka wlewamy bulion, wrzucamy ziemniaki i gotujemy do miękkości. Kiedy pieczarki z cebulką będą rumiane wrzucamy do garnka z bulionem. Gotujemy na małym ogniu około 15 minut.Gotową zupę blendujemy na gładki krem.
Podajemy obficie posypany zieloną pietruszką, grzankami i łyżeczką jogurtu greckiego.
Smacznego

Etykiety: , ,