Krem z pomidorów




Od baaardzo długiego czasu stosuję kilka bardzo fajnych zasad "mądrego jedzenia". Śmieję, się, że zdrowszy sposób przygotowania posiłków jest tak prosty, że dużo mniej czasu poświęcam na pichcenie. W ten sposób obaliłam też najpopularniejszy argument "nie mam czasu na zdrową kuchnię" Muszę się przyznać, że choć moja waga odbiega od ideału, tak moje samopoczucie jest w idealnej kondycji. mam dużo energii, chęć do działania i dwa razy więcej pomysłów. Choć to drugie nie jest dobre haha. Można stwierdzić u mnie twórcze ADHD, koniecznie muszę zbudować sobie większą kuchnię :) 


Krem z pomidorów
Potrzebne będą:

Cebulę i czosnek siekamy wrzucamy do garnka o grubym dnie, dolewamy 2-3 łyżki oleju i prażymy na małym ogniu. Kiedy poczujemy aromat czosnku, dokładamy pomidory z puszki, bez soku, prażymy 3-4 minuty i całość zalewamy sokiem z puszek. Przyprawiamy solą i pieprzem, gotujemy 10 minut i miksujemy na gładki krem.
Podajemy na ciepło lub zimno z łyżką jogurtu i sporą porcją posiekanej pietruszki. 
Smacznego.



Ściskam Ilona ♥

Etykiety: , ,